Nečakajte na zápal pľúc. Liečte sa včas!

19. novembra 2021, lubokv, Nezaradené

Naši „odborníci“ na Sars Cov2 jednohlasne , spolu s vládou SR, tvrdia že na chorobu nie sú žiadne účinné lieky. Len očkovanie, podľa mňa ( a nie len podľa mňa) experimentálnymi  mRNA vakcínami je to najsprávnejšie riešenie. Všade , v médiach printových, internetových,sociálnych sieťach, rozhlase a televízii, nečítame a nepočúvame  nič iné, len koľko ľudí ochorelo , koľko zomrelo, koľko ľudí je na JIS, a že už sú k dispozícii len posledné pľúcne ventilátory. No jedným slovom hrôza,strach a panika ktorú šíri samotná vláda Slovenskej republiky a tzv.odborníci na Covid.

Tu dávam k dispozícii odkaz  na  medzinárodný protokol profilaxie a včasnej liečby ochorenia Sars Cov2.- FLCCC.

https://bit.ly/30CQZpN

https://bit.ly/3DJGP52

Odkazy treba skopírovať a vložiť do prehliadača. Neotvorí sa z tohoto prostredia po kliknutí naň.

Ja nie som lekár, ani vzdelaný v príbuznom obore.

Ale táto liečba stopercentne zaberá, vyliečil som aj známych, pretože lekár im nechcel nič z toho čo je k dispozícii  predpísať. Mali zostať 10 dní doma v karanténe a čakať. Na smrť!

Preto je v nemocniciach toľko ľudí na JIS, ARO, a tzv. Covid červených oddeleniach.pretože sa ľudia ,ktorý sú či už pozitívne testovaný alebo chorí na Covid  –   NELIEČIA !

Pre tých ktorí IVERMECTINU neveria, prikladám odkaz na imunomodulačný liek ISOPRINOSIN

Účinky a dávkovanie popísal Prof.MUDr. Jiří BERAN,CSc

https://bit.ly/3FsxXl1

Tak prosím Vás nečakajte a liečte sa hneď. Nepodliehajte panike a beznádeji.

Želám všetkým občanom Slovenskej republiky veľa zdravia.